Dags för ett ansiktslyft!

Nu har jag jobbat med en ny hemsida och ett litet grafiskt ansiktslyft för hela kalaset! Det hela är fortfarande ett pågående arbete, men jag känner att det är ett steg i rätt riktning. Det nya utseendet färgas och inspireras av naturen och färgerna som himlen får på morgonen och på kvällen, precis innan solen går upp eller ner. Tiden på dagen då ljuset förändras helt enkelt. Och så förstås norrskenet och rymden, det mest fascinerande jag vet. Det blir fint! Jag känner igen mig själv i det här utseendet, och det är ju bra! Det känns väldigt kul!

Jag fotograferar mest natur och landskap men det händer även att människor och djur ramlar in framför kameran. Min tanke med bloggen här på hemsidan är egentligen mest att jag ska ha ett forum för att publicera mina bilder. Just nu blir de liggande på hårddisken bara och det är ju ganska tråkigt att de bara ska ligga där och samla digitalt damm. _DSC5720

Kommentera

