En bit i bröllopspusslet

Tänk att jag ska gifta mig i augusti, vad sjukt! Och härligt och kul! Och emellanåt ganska påfrestande. Jag börjar förstå att folk faller in i temporärt vansinne under tiden de planerar och för söker ratta sitt bröllop. Man kan väl säga att det inte varit en rak väg precis men nu när det är 60 dagar kvar lite drygt börjar ändå det mesta kännas bara skoj! Min bröllopsklänning inköptes för ungefär en månad sen, idag kom ringarna och gästerna har börjat OSA. Det är väl ungefär nu som det börjar kännas som att det ska hända på riktigt!

_DSC4116

I onsdags när jag var ute på byn tillsammans med Linda föll ännu en pusselbit på plats! Jag hittade klänningen som jag vill ha som ombyte på bröllopet när jag inte orkar ha bröllopsklänningen på mig.

_DSC7094

Det är nog världens mjukaste och mest följsamma klänning jag någonsin har haft på mig (och alltså perfekt ombyte efter en otymplig bröllopsklänning). En vit sommardröm med blommor på från Miss Clarity. Jag provade nog nästan alla modellerna innan, efter lite hjälp från Clara, Annakarin och Linda, valet föll på denna till sist!

_DSC7099

Ni får se lite av den nu, men jag ska se till att ta ordentliga bilder sen på bröllopsdagen. Om jag kan låta bli att ha den till dess, kan hända att den får komma ut på en provrunda någon gång innan dess också!

Kommentera

